3 Kasım 2013 Pazar

pratik tatlı arayanlara duyrulur...



 Herkese iyi geceler çok istiyorum aslında sık sık post yayınlamak ama bir türlü istediğim sıklıkta olmuyor işte.umarım bu dönüm noktası olur ve artık sık sık post yayınlaya bilirim :)neyse lafı fazla uzatmadan tarife gelelim çok pratik ve bir okadar lezzetli gerçekten. çay demlenene kadar hazır oacak bir tatlı, işte tarif MALZEMELER:4 Yaprak milföy, kreması için;1 yumurta ,3 bardak süt,2 kaşık un,1,5 kaşık mısır nişastası,1 kaşık tereyağı veya margarin,1 paket vanilya ÜZERİ İÇİN ;pudra şekeri,toz antep fıstığı bilimum şekerlemeler gerisi yaratıcılığınıza kalmış :)YAPILIŞI;milföy yapraklarını arzuya göre 4 e kesin kremayı anam babam usulü :) yağ ve vanilya hariç bütün malzemeyi çırpın ve pişirin ocaktan alınınca yağı ve vanilyayı ekleyip tekrar çırpın ve soğuyunca... sahi ben milföyü pişirin demedim değilmi bi koşu fırında 170 c de hafif pembeleşinceye kadar pişirin ve soguduktan sonra bi bıçak yardımıyla arasını açıp kremasını arzu ettiğiniz kadar koyun ve kapatın. üzeri sizin hayal gücünüze kalmış :) yapacaklara kolay gelsin şimdiden.kalın sağlıcakla...

6 yorum:

  1. bende sıksık post yayınlamak istiyorum ama aynı sen gibi hergün ayrı bir iş cıkıyor erteleniyor:( tarifin çok lezzetli gözüküyor ellerine sağlık deneyeceğim...

    YanıtlaSil
  2. yanlız-değilim-o-zaman:)kesinlikle-denemelisin-pişman-olmazsın:)

    YanıtlaSil
  3. miflöy olunca akan sular durur bende.çok güzel görünüyor elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. of of harika oluyor bu
    ben arasına hazır krema koyuyordum bunu deneyeceğim.
    Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle denemelisin.pişman olmayacaksın :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...