27 Ekim 2013 Pazar

amerikan servisi diktimmm veeeee artık benimde etiketim var:)

 herkese merhaba,uzun zamandır dikmek istediğim amerikan servisimi şeytanın bacağını kırıp diktim:))yanlız amacı dışında, oturma odamda misafir etmek için diktim. odamada pek bi uyunca doğru bir karar verdiğime bir kez daha inandım:))yanlız  dörde tamamlamayı planlıyorum en kısa zamanda inşallah...son dönemdeki amerikan servislerini sehpalarda örtü olarak kullanmak  hoşuma gidiyordu ama istediğim şekilde satın alacağım bişeyde bulamayınca iş başa düştü :))evet etikete gelince aslında yazın başında etiketl siparişlerim elime ulaşmıştı  fakat sizlere göstermek bugüne kısmetmiş veeee artık benimde etiketim var.işte sonuç ....



17 yorum:

  1. Eline sağlık harika duruyor. Etiket işi çok heyecan verici geliyor bana, sana ait olduğunu bilsen de etiket olayı daha ciddi yapıyor. Hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim.begenmene sevindim....

    YanıtlaSil
  3. çok beğendim ellerine sağlık harika şeyler yapmışsın:) etiketin hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  4. Cok guzel ellerine saglik tam benlik.etiketin hayirli olsun canim

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş etiketinizde hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  6. Kumaşı çok hoşmuş,güzel bir servis,elinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende çok beğenerek aldım.beğenmenize sevindim....

      Sil
  7. çok hoş görünüyor eline sağlık.etiketin hayırlı olsun.Rabbim yolunu açık etsin.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim.sevgiler bizdennn

      Sil
  8. Etiketi kim ayarladı acebaaa :))) çok şık bende çok beğendim güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiysen daha ni isterim ben yahuuuu:)teşekkür ederim...

      Sil
  9. çok güzel olmuş, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...