21 Ekim 2013 Pazartesi

kızçelere gelinlik diktim ben :)



 
herkese merhaba,kısa bir aradan sonra karşınızda minnak gelinliklerle sizlerleyim.yazın kardeşimin düğünü için dikmiştim.kızıma ve yeğenime, çok severek giydiler benimde içime sindi doğrusu hazır gelinliklerle tek farkı daha ince işcilikli oluşuydu:))gelinliklerdeki ayrıntıya geçecek olursak,kıristal tül ve parlak saten astar kullandım.sırtı büzgü lastik diktim daha uzun giyebilsinler diye.büstiyer kısmını inci ve zıvaroski taşlar döşedim.benim prensesimin gelinliğinin önü düz yeğeniminkinin önü "m" şeklinde diktim.kızının gelinliğinde pembe yeğenimin gelinliğinde siyah kuşak kullandım.duvakları misinalı sedef iple overlok yaptırdım üstünü inci yapıştırdım.bakalım sizde benim kadar beğenecekmisiniz.yorumlarınızı bekliyorum der  kaçarım.kalın sağlıcakla:)












14 yorum:

  1. mankenlere bayıldım yahu çok şekerler ellerinize sağlık gelinlikler çok güzel:)

    YanıtlaSil
  2. yaaaahuuuuu ne guzel olmus bacım ellerine saglık yaaaa bayıldım bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. tek kelime ile mükemmmmmmeeellll,bende bayıldımmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizin begenmenize ayrıca çokkk sevindim:)

      Sil
  4. süper kaliteli işçilik buna denir.. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkür ederim canım.....beğendiysen ne ala...

      Sil
  5. hrika olmuşlar mankenler ayrı güzel..Tek kelimeyle miikemmmell :))
    Bence gelinlik işine girmelisin ..

    YanıtlaSil
  6. nil çok teşekkür ederim.dikerken bolca kişiye özel gelinlik espirisi yaptık doğrusu.ama onun için ciddi çevre ve dil lazım,oda bende yok malesef:)) kim bilir belki bir gün neden olmasın....sevgiler...



    YanıtlaSil
  7. Minikler de gelinlikleri de çok güzeller. Maşaallah, Allah bağışlasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun.çok teşekkür ederim...

      Sil
  8. Mankenler şahane, çuval giyseler yakışır zaten :)
    Son kareye bayıldım ;)
    Ellerinize sağlık, ikisi de hazırlardan bile daha güzel olmuş, en önemlisi de kuzular mutlu olmuş ya, daha ne ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...