9 Nisan 2013 Salı

bir dıy projesi çanta yapımı:)

 herkese günaydınlar efenim;geçenlerde eşimin kotunu emekliye ayırınca neyapsam diye düşünürken dikiş terapi blog sahibesinin diktiği kot çantayı görünce hah işte bu dedim:)koyuldum işe ama ne mümkün çalışmak sevgili oğlum ben elime bi iş alınca krizlere giriyor,son günlerde ciddi anlamda hırçınlaştı.artık daha mesafeli olucam sanırım hobilerime karşı yoksa çocuk hırçın,sinirli  biri olup çıkacak:(ondandır bu özensiz işin ortaya çıkmasıda,çocuk hırçınlaştıkça  bende  bir an evvel bitsin diye elimi çabuk tutup bitirmek istedim:((
 neyse onlar bi yana ayrıntılarla karşınızda:)kızım çok mutlu oldu .bende çarşı pazar zamanlarında hayat kurtarır kanatindeyim.arada ödünç alabilirim yani:))kalın saglıcakla....



19 yorum:

  1. çok güzel olmuşş,cüzdana ayrıca bayıldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. begenmenize sevindim:)çok tesekkür ederim:))

      Sil
  2. Bende cok begendim gercekten cok guzel olmus :) hem kot degerlenmis hem yeni bir canta cuzdan takim olmus :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. begenildiyse ne ala:)çok tesekkür ederim:))

      Sil
  3. çok şeker olmuşlar ellerinize sağlık, renkler çok güzel olmuş keza puantiye de, bende denemeliyim izninizle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izin nedemek tabiki, birde sizin elinizden çıkan ürünü görmek beni ayrıca mutlu eder.sevgiler....

      Sil
  4. ellerine sağlık bence hoş olmuş... havalardandır küçük paşa evde durmak istemiyordur artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkür ederim canım:)evde durmak istemiyor gerçekten ama çıkıncada hemen hasta oluyor şimdi olduğu gibi:)napcam bilemedim:))

      Sil
    2. bu arada eşini tebrik etmek lazım bir dıy procesine hayat verdiği için :)ehu ehu ehu :)

      Sil
    3. anlatırım ilk gördüğündeki tepkilerini:))ehehhe:))

      Sil
  5. çok güzel ve kullanışlı olmuş eline sağlık.eminim eşin pantolonunun değerlendiğine sevinmiştir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tesekkür ederim:))eşim eşyalarından kolay kolay ayrılamaz ama bu defa sonucu taktir etti kotuna üzülsede:))ehhehe

      Sil
  6. çok cici olmuş bende atamam değerlendirim diye bazı şeyleri bir kaç zaman durur kimi değerlenir kimi çöp olur malesef ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bendede var o huy:))çok tesekkür ederim.begenmene sevindim canım:))sevgiler....

      Sil
  7. çok şık, çok kullanışlı ve çok cici olmuşlar, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  8. Çok sevimli olmuş, ellerinize sağlık:) Kot her daim kullanışlıdır;)

    YanıtlaSil
  9. çok tesekkür ederim.begenmenize sevindim:))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...