3 Nisan 2013 Çarşamba

yazlık çanta diktim :)

bugün yorgun ve miskin otururken.boş duracagına bedava çalış dedim kendime:))şaka bi yana canım arkadaşım sevgül,bir ara böyle bi çanta istediğini söylemişti sürekli aklımdaydı,ama  bir türlü nasıl bişey yapacağıma karar verememiştim kumaşlar bir araya gelince vira bismillah deyip başladım ve akabinde ve detayında bitirmiş oldum:=))çantanın detayına gelecek olursak;kahverengi  kumaş üzerine üç ayrı farklı desenlerde pembe tonlarında çiçek yaptım.ortalarına benim çok sevdiğim tahta düğmeler ekledim.....
 yeşil kumaşlada yaprak yapıp çiçeğin yanına iliştirdim:))
 yakın detaylar:))
 yapraklar:))
 çiçeğin birinde kullandığım kareli kumaşı çantanın kulpunda
ve ilik olarak kullandım.düğmeyide yine çiçekte kullandığım kumaşla kapladım.son olarak astarıda kapitoneyle astarladım.inşallah beğenir :))peki siz nedersiniz nasıl olmuş:))kalın sağlıcakla.....

21 yorum:

  1. cok guzel olmus eline saglik canim,cicek ve yapraklarin nasil yapildigini aciklarmisin..sevgiler

    YanıtlaSil
  2. çokk tesekkür ederim:)sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ay çok güzel olmuş çok beğendim. :) Çiçekleri her şeyi harika olmuş ellerine sağlık! Güle güle kullansın sahibi. :)

    YanıtlaSil
  4. çokkk tesekkür ederim saadet hanım:))

    YanıtlaSil
  5. cok güzel olmuş ellerinize sağlık banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş ellerine sağlık özellikle çiçekler ve düğmeler çok cici :)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş ellerine sağlık özellikle çiçeklere bayıldım.

    YanıtlaSil
  8. Zerrincim dün yazamadım telefondan zor oluyor yayınlarıda 2 arada 1 derede yapınca bakamadım detaylı.ben bayıldım çantaya.çiçekler ne kadar güzel duruyor. ben bu tarz çantalara ve özellikle süslemeye bayılırım.çiçekleri nasıl yaptığını göstersen çok mutlu olurum. ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çokk tesekkür ederim canım,çok özür dileyerek ticari amaçlı yaptığım için anlatmayı doğru bulmuyorum,affına sığınarak.sevgiler....

      Sil
    2. çok haklısın canım.valla değer yani ellerine sağlık.

      Sil
    3. anlayışla karşıladığın için çok tesekkür ederim:)

      Sil
  9. eline sağlık düğmelere öldüm bittim :) herkesi blogtaki çanta çekilişimizr bekleriz kızımla :)
    nihanni.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. tam yaza uygun bir çanta güle güle kullanın inşallah...

    YanıtlaSil
  11. Harika olmuş, o kadar muntazam duruyor ki arkadaşın çok şanslı bence ;)

    YanıtlaSil
  12. Makine ile dikiş dikmeyi hiç denemedim ama çok istiyorum. Bir gün makinem olursa sanırım ilk yapacağım şey çanta dikmek olacak. Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla ne yalan söyleyeyim.bende hiç deneyimim olmadan aldım makinamı .alınca gerisi geliyor emin ol.deneye deneye yapıyoprsun:)sevgiler...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...