11 Nisan 2013 Perşembe

prensese prenses eteği(ymiş:))

 prensesler prenses eteği giyermiş zaten:))kızım öyle diyor.....prenses okuldayken kurtlandım yine kendimi dikiş odamda buldum.paşam sağolsun izin verdi.PAŞAM;tabiki dikiş odasına gidebilirsin sen hummalı çalışmalara dalarken,akabinde bende evin şeklini şemalini şöyle bi değiştireyim bari dedi ve görevlerimize döndük.ben dikişe başladım oğlumda asli görev bildiği işine, evin içinde taş taş üstünde bırakmamak suretiyle talan etti sağolsun.daha yeni bitirdim işi gücü.dikiş 5te bitti oturduğum 21:41var gerisini sen düşün sevgili okur:))hobi mi icra ediyorum çin işkencesimi bilemedim:))neyse efenim konuya dönecek olursak kızımın eteği şükürler olsun yıldırma politikalarına inat bitti:))maliyeti bilmem kaç kuruş...yüzündeki gülümseme ve mutluluk paha biçilemez.....
 kızımın giydiği eteklerin belini ölçtüm ve istediğim kalınlıkta kestim.bel ölçüsünün 3_4 katı etek yapımı için kestim aynı şekilde tülünüde kumaştan biraz daha uzun kestimki görünsün.tüle biye hazırladım ve diktim.etegin gövdesini oluşturan kumaşın etek ucunu diktim. büzgü sıklğını ayarlayarak tülle beraber kemere geçirirken tekrar pli yaparak diktim.arkaya lastik geçtim rahat kullanabilsin diye.haaa bide fiyonk yaptım tam dikecekken geldi okuldan anne bu kez çiçek yap eteğime deyince fiyonk iptal oldu:))...(tek üzüldüğüm şey keşke biraz daha uzun kesseymişim tadından yenmeyecekti)umarım yapmak isteyenler için açıklayıcı anlatabilmişimdir:)sizi ayrıntılarla başbaşa bırakıp kaçıyorum.kalın sağlıcakla....





40 yorum:

  1. ne cici olmuş ellerine sağlık canım.aynı sıkıntı bende de var hobi değil işkence sanki paşalardan gizli dikiş dikiyorum varmı böyle birşey ya.öğlene kadar efeyle uğraşıyorum.1-4 arası evdeyim ama zaman yetmiyor ya temizlik-yemek vs. vs.neyse canım dert yanmaya başladım:))güle güle giysin küçük hanım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.dert yanmak ne kelime avazım çıktığı kadar bağırasım var.HALİL SEZAYİ GİBİ İİİİİİİİİİSSSSSSSSSSSSSSYAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNN.valla bak dikerkende hem diynedim hem süledim:))bişekilde deşarj olmak lazım dimi ama:))var ya şu sürekli post yapan arkadaşların kapısını aşındırıp sorasım var varda nirden bulucam:))bak gördünmü senden dertliside varmış.ne yapalım elbet büyürler....sevgiler..

      Sil
  2. çok şirin olmuş kızınızda prensesler gibi kullansın :)

    YanıtlaSil
  3. prensese ne yakismaz ah boyle dikebilsem bende hep yarim kaliyor olmuyor bunun gibi olmuyor:))tule biye gecirmek ha super olmus:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur olur kendine haksızlık etme.zamanında ablam benim elime bi iş vermiş tutuşumu beğenmeyince beni sopayla kovalamış bi halt yapamaz bu erkek ayşe diye:))şimdi taktir ediyor yaptıklarımı insan yeterki istesin.haaa bide sessiz ,ayagına dolaşan birileri olmasa süper olacak emme netcen artık....:))sevgiler..

      Sil
  4. Ay cok alemsin okurken postuna ayri, yorumuna ayri koptum:)) Sanirim hergun post hazirkayan arkadaslar benim gibi yapiyor, bir hafta sadece dikis dikip, bir haftanin sonunda bir hafta surekli temizlik yapiyor:)) Kendimden biliyorum:)) Prenses dogru soylemis, tam prenses etegi olmus, ellerine saglik sahane olmus, gule gule giysin pitircik... Ama kucuk bir oneride bulunmadan da gecemeyecegim. Altindaki tul cok duz kalmis sanki. Acaba biraz buzgu yapsaydin dahami bir butun olurdu etekle? Evet evet daha iyi olurdu, bir sonraki prenses etegini oyle dene bence:)) Opuldunuz

    YanıtlaSil
  5. ama öyle çıldrmamak elde değil:)begenmene sevindim:)tülüm çok azdı oldugu kadarını yaptım.fotoda durdugu kadar düz degil ayrıca benimde dikkatimi çekti , az birazcık:) büzgü yapabildim.tavsiyelerinizi dikkate alıcam emme faydasız benim terminatörlere günlük temizlik yetmiyo 1hafta bekletirsem bizde yasayamaz oluruz malesef:)))

    YanıtlaSil
  6. :) Ervacık güle güle giysin :) Bende biriktirip koleksiyon yaptığım kumaşların bir kısmını anneme diktirince dolapta hafif bir boşluk görüp geçen gün kumaşçıda o boşluğu doldurdum :) Doldururken de bundan şunu bundan bunu dikeceğim diye hayaller kurdum. Sonra da " fethederim artık bir de kuş kondururum" diyerek noktayı koydum :)) Ellerine sağlık güzel olmuş vesselam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tesekkür ederim:)bi de şu zavallıyı düşünüp alaydın iyiydi:))))

      Sil
    2. Bacım sen önce dolaptaki kumaş dağlarını erit :)

      Sil
    3. sen nezakette bulubup alsan yeterdi ben elbet koyacak biyer bulurdum şekerum:))

      Sil
    4. ne yapalım kaba insanın hali başka oluyor

      Sil
  7. çok güzel yaaa dikiş kursuna gittinizmi maşallah ne güzel dikiyorsunuz ? çok yakışmış kuzuyad a güle güle giysin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nerdeeee ben burdan anacığıma gidemiyorum:))bu bebelerle ancak akıl ve ruh hastalıklarına gidilir gidilirde bunlarla beni ordanda kovarlar:)))))yok canım dikişle ilgili hiç bir eğitimim yok tamamen doğaçlama:))çokkkk tesekkür ederim:))

      Sil
    2. o zaman ben umutlarımı yıtırmıyım ablacım :D calısmaya devam tamamen pratık dıyosun yanı aynı durumdayımda benım bır dıkıs odam bılem yok salonuma acıyorum makınayı evım kucuk olunca sureklı makınemı kaldırmak zorunda kalıyorum ne zaman makıneyı acsam ev darma duman oluyor senın hesap krız gecırıyorum makıneyı bı kaldırıyorum 15 gun hıc bakamıyorum belkı oyle olunca da coook zaman alıcak sanırım :)

      Sil
    3. Nedimecim bende salona açıyorum sonra dağınıklığa bakıp çıldırıyorum :)) Hele küçük uyanıksa benden önce oturuyor makinenin başına.. Yılmak yok yola devam hepimiz aynı durumdayız :)

      Sil
    4. NEDİMECİM,ilk makinamı aldıgımda bende oturma odama açıyordum ve aile boyu çıldırıyorduk:)baktım olacak gibi değil çocuk odasının bir duvarına kocaman iki tane raf takıldı sevgili baharın eşinin sayesinde tesekkürü borç bilirim bu arada:))sağolsun annem taşınınca mutfağına büyük gelen tam terzi masası olacak masaymış meğer bi gece göz koydum canım annem hemen al götür dedi bitanem. eşim küçük çekmeceleri olan çok kullaışlı 4_5 katlı bol bölmeli bir şey almiş gelmiş yapı marketten derken bütün ıvır zıvırlar yerini buldu ve bir çalışma odam oldu çok şükür:)tavsiye ederim o şekilde kendine bir alan oluşturabilirsin.dagıtılsa bile çok acele bi işim çıktığında kapıyı çekip çıkıyorum.zaten bizim bebeler o odaya terfi etmedikleri için içim rahat oluyor o bakımdan:))

      Sil
    5. kesinlikle sana katılıyorum baharcım.yılmak yok:))

      Sil
  8. çok güzel olmuş ama demek alaylısınız :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tesekkür ederim:)evet malesef henüz bir kursa gitme lüksüm olmadı:))

      Sil
  9. Çok güzel olmuş elinize sağlık. Kızınız güle güle giysin çok tatlı olmuş.

    YanıtlaSil
  10. çok tesekkür ederiz teyzesi:)

    YanıtlaSil
  11. COK CİCİ OLMUS ETEK VE KIZNIZ ALLAH BAGISLASIN MAŞALLAH ...

    BANADA BEKLERIM SEVGILER.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çokk tesekkür ederiz:))hemen geliyorum:))

      Sil
  12. ellerine sağlık canım cok güzel olmuş banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  13. tam prenses olmuş, maşallah

    YanıtlaSil
  14. Etekde kızınızda çok güzel tabiiki pozlarda...Yetek ve ilgi varsa her şarta bir şeyler yapılabilir sizde öylesiniz,dikmeye devam.Makina dikişide geyet düzgün, ilmek ayarını biraz daha açın yeterli...Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tesekkür ederim bu samimi ve içten cümlelerin için türkan ablacıgım:)sevgiler...

      Sil
  15. Çok güzel olmuş prenses eteği. :) yayınlarınız bana gelmiyor eski mesajlardan bakıp tıkladım iyiki de tıklamışım çok şeker olmuş cici kızınızın eteği hayırlı günlerde giysin. :) Ellerinize sağlık Zerrin hanım! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tesekkür ederiz teyzesi:))begenmenize sevindim:))

      Sil
  16. eteğin rengine de modeline de bayıldım.. hele tülün ucuna çektiğiniz bant çok güzel olmuş.. güzel kızınız da güle güle giyinsin.. sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tesekkür ederim jasea :))begenmenize sevindim:)sevgiler...

      Sil
  17. seni tanıdığma çok memnun oldum canım :) etek çok güzel olmuş, güle güle giysin prenses :)


    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkür ederim bilmukabele :))begenmene sevindim.tesekkür ederiz teyzesi.sevgiler...

      Sil
  18. ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELLERİNİZE SAĞLIK KEŞKE BEN DE YAPABİLSEM BÖYLE ÇOK İSTERİM AMA BU KADARI BANA BİRAZ FAZLA EMEĞİNİZE SAĞLIK...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...